БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕНЬ ВІД 2500 ГРН

Безкоштовна доставка замовлення при купівлі товарів на суму 2500 гривень або більше.

ЗНИЖКА 5% ПРИ ОПЛАТІ БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ

Знижка 5% при оплаті банківською картою на сайті.

ІДЕАЛЬНО ДЛЯ ПОДАРУНКІВ

Отримай знижку 200 гривень на будь-яке замовлення з 04 до 16 грудня 2024 року включно із промокодом GIFT.

У кошику немає товарів

Вакансії в магазинах

Шукаєш нові можливості для професійного зростання?
Приєднуйся до команди Adidas Україна та стань частиною міжнародного бренду, що надихає на досягнення нових висот. Заповнюй анкету та знайдіть ідеальну позицію для себе! Заявка на вакансію

 

 

Продавець-консультант
 

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:

  • Бути амбасадором бренду, надихати покупців філософією та цінностями adidas, надавати якісний сервіс відвідувачам магазину;

  • Знати цілі продажу та KPI (ключові показники ефективності) магазину, робити свій внесок у їхні досягнення;

  • Проходити навчання та застосовувати отримані знання на практиці;

  • Підтримувати відкриту та довірливу атмосферу в команді магазину;

  • Дотримуватися необхідних правил та процедур для безпечної роботи магазину;

  • Разом із командою реалізовувати стандарти візуального мерчандайзингу у торговому залі, брати участь у розміщенні та поповненні товару на складі магазину;

  • Проводити розрахунок покупців дотримуючись правил касової дисципліни.

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Гнучкий графік, який дозволяє поєднувати навчання, особисте життя та роботу;

  • Знижка 40% на продукцію adidas;

  • Офіційне оформлення за КЗпП України, стабільний оклад + бонусна частина;

  • Безкоштовне надання форми 2 рази на рік з актуальних колекцій.

 

Старший продавець
 

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:

  • Створювати менторську атмосферу серед команди, передаючи знання та натхнення;

  • Приймати на себе зобов’язання вивчати об'ємний матеріал з продукту/сервісу для навчання та підготовки команди до високоякісного обслуговування та продажу;

  • Виступати як амбасадор бренду, надихаючи покупців філософією та цінностями компанії;

  • Забезпечуючи відмінний сервіс відвідувачам магазину;

  • Розуміти цілі продажу та KPI (ключові показники ефективності) магазину, вносячи свій внесок у їх досягнення;

  • Підтримувати відкриту та довірливу атмосферу в команді магазину;

  • Дотримуватися необхідних правил та процедур для забезпечення безпечної роботи магазину;

  • Разом із командою впроваджувати стандарти візуального мерчандайзингу у торговому залі, брати участь у розміщенні та поповненні товару на складі магазину;

  • Проводити розрахунок покупців, дотримуючись правил касової дисципліни.

ВИМОГИ:

  • Досвід роботи в продажах від 1 року;

  • Знання основ правил з касової дисципліни;

  • Вміння ефективно комунікувати;

  • Висока відповідальність та орієнтованість на результат;

  • Здатність працювати в команді та ефективно керувати підлеглими.

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Гнучкий графік, який дозволяє поєднувати навчання, особисте життя та роботу;

  • Знижка 40% на продукцію adidas;

  • Офіційне оформлення за КЗпП України, стабільний оклад + бонусна частина;

  • Безкоштовне надання форми 2 рази на рік з актуальних колекцій.

 

Касир
 

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:

  • Проводити розрахунок покупців дотримуючись правил касової дисципліни;

  • Бути амбасадором бренду, надихати покупців філософією та цінностями adidas, надавати якісний сервіс відвідувачам магазину;

  • Знати цілі продажу та KPI (ключові показники ефективності) магазину, робити свій внесок у їхні досягнення;

  • Проходити навчання та застосовувати отримані знання на практиці;

  • Підтримувати відкриту та довірливу атмосферу в команді магазину;

  • Дотримуватися необхідних правил та процедур для безпечної роботи магазину;

  • Разом із командою реалізовувати стандарти візуального мерчандайзингу у торговому залі, брати участь у розміщенні та поповненні товару на складі магазину;

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Гнучкий графік, який дозволяє поєднувати навчання, особисте життя та роботу;

  • Знижка 40% на продукцію adidas;

  • Офіційне оформлення за КЗпП України, стабільний оклад + бонусна частина;

  • Безкоштовне надання форми 2 рази на рік з актуальних колекцій.

 

Фахівець зі складських процессів
 

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:

  • Бути амбасадором бренду, надихати покупців філософією та цінностями adidas, надавати якісний сервіс відвідувачам магазину;

  • Знати цілі роботи та KPI (ключові показники ефективності) магазину, робити свій внесок у їхні досягнення;

  • Проходити навчання та застосовувати отримані знання на практиці;

  • Підтримувати відкриту та довірливу атмосферу в команді магазину;

  • Дотримуватися необхідних правил та процедур для безпечної роботи магазину;

  • Готувати товар до видачі у торговий зал;

  • Приймати товар в коробках;

  • Разом із командою проводити інвентаризацію товару (1р./місяць).

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Гнучкий графік, який дозволяє поєднувати навчання, особисте життя та роботу;

  • Знижка 40% на продукцію adidas;

  • Офіційне оформлення за КЗпП України, стабільний оклад + бонусна частина;

  • Безкоштовне надання форми 2 рази на рік з актуальних колекцій.

 

Адміністратор торговельного залу
 

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:

  • Організовувати, контролювати та управляти роботою всього персоналу магазину (команда до 10 людей): ставити цілі, розставляти пріоритети протягом робочого дня, призначати відповідальних за різні процеси та слідкувати за їх виконанням, давати зворотній зв'язок за результатами;

  • Навчати персонал: адаптувати нових співробітників, супроводжувати загальні збори персоналу магазину, проводити тренінги з продукції бренду, а також на основі аналізу якості сервісу і KPI (ключові показники ефективності) магазину робити висновки і впливати на їх покращення;

  • Керувати процесом продажів у магазині: показувати своїм прикладом і навчати команду якісному сервісу, контролювати розрахункові операції, дотримуючись правил касової дисципліни;

  • Обслуговувати покупців, демонструючи особистим прикладом залучення покупців у спорт і високий рівень сервісу, формуючи високий рівень лояльності до бренду adidas;

  • Організовувати роботу з товаром в магазині: отримання/відправка поставок, організація роботи складу магазину, ведення товарного документообігу, реалізація візуального представлення товару в торговому залі, (мерчандайзинг), контроль за дотриманням необхідної кількості товару в торговому залі;

  • Організовувати заходи з дотримання необхідних правил та процедур для безпечної роботи магазину дотримуючись правил компанії;

  • Вести необхідний документообіг в магазині згідно з чинним законодавством;

  • Підтримувати відкриту та довірливу атмосферу в команді магазину;

  • Вправно використовувати програми MS Office (Excel, Outlook, Word) та 1С.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

  • Досвід роботи на схожій посаді від 2-х років (в рітейлі) та бажання розвиватися в цій сфері.

БАЖАНІ ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ:

  • Уважність до деталей, дисциплінованість;

  • Комунікабельність, проактивність, ініціативність;

  • Вміння брати відповідальність за свою роботу;

  • Вміння працювати в умовах багатозадачності;

  • Здібність створювати та підтримувати середовище різноманітності, рівності та інклюзивності у команді.

 

Директор магазину
 

ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:

  • Організовувати, контролювати та управляти роботою всього персоналу магазину (команда до 8 людей): ставити цілі, розставляти пріоритети протягом робочого дня, призначати відповідальних за різні процеси та слідкувати за їх виконанням, давати зворотній зв’язок за результатами роботи;

  • Навчати персонал: адаптувати нових співробітників, супроводжувати загальні збори персоналу магазину, проводити тренінги з продукції бренду, а також на основі аналізу якості сервісу і KPI (ключові показники ефективності) магазину робити висновки і впливати на їх покращення;

  • Керувати процесом продажів у магазині: показувати своїм прикладом і навчати команду якісному сервісу, контролювати розрахункові операції, дотримуючись правил касової дисципліни;

  • Обслуговувати покупців, демонструючи особистим прикладом залучення покупців у спорт і високий рівень сервісу, формуючи високий рівень лояльності до бренду adidas;

  • Організовувати роботу з товаром в магазині: отримання/відправка поставок, організація роботи складу магазину, ведення товарного документообігу, реалізація візуального представлення товару в торговому залі, (мерчандайзинг), контроль за дотриманням необхідної кількості товару в торговому залі;

  • Організовувати заходи з дотримання необхідних правил та процедур для безпечної роботи магазину дотримуючись правил компанії;

  • Вести необхідний документообіг в магазині згідно з чинним законодавством;

  • Підтримувати відкриту та довірливу атмосферу в команді магазину;

  • Вправно використовувати програми MS Office (Excel, Outlook, Word) та 1С.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

  • Досвід роботи на схожій посаді від 2-х років (в рітейлі) та бажання розвиватися в цій сфері;

  • Впевнений рівень володіння українською мовою.

БАЖАНІ ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ:

  • Уважність до деталей, дисциплінованість;

  • Комунікабельність, проактивність, ініціативність;

  • Вміння брати відповідальність за свою роботу;

  • Вміння працювати в умовах багатозадачності;

  • Здібність створювати та підтримувати середовище різноманітності, рівності та інклюзивності у команді.

Вгору