Що робити, якщо у мене виникає помилка при оплаті замовлення банківською картою онлайн?
Помилка платежу може виникати в декількох випадках:
- Неправильно вказані дані картки;
- Неправильно введений CVC/CVC2 код;
- Карта прострочена (закінчився термін дії карти);
- Недостатньо коштів для проведення оплати;
- Перевищено ліміт операцій в інтернеті;
- Операція відхилена системою безпеки банку.
Будь ласка, переконайся, що дані картки введені правильно і на балансі достатньо коштів для оплати замовлення. Якщо помилка продовжує виникати, можливо, по карті встановлено інтернет-ліміт, який можна змінити, звернувшись до свого банку. Ми рекомендуємо скористатися іншою картою або вибрати альтернативний спосіб оплати.
Найпопулярніші питання